Che Chil: dit móét je proeven!

Che Chil: dit móét je proeven!

B2B / Brochures / Reclame

Een – letterlijk en figuurlijk – lekker reclameklusje: een brochure over een product schrijven. In dit geval een rokerige, zoute borrelkaas, nieuw in West-Europa.  Hoe gaat dat in z’n werk?

Via het bureau CMCG word ik naar de klant gestuurd, die ik ontmoet in een fris en kaal kantoortje bij een lege bedrijfshal in Leeuwarden. Zijn enthousiasme is hartverwarmend, het verhaal goed en bovenal: ’t kaasje overheerlijk. Genoeg inspiratie voor een strakke tekst voor de brochure waarmee de ondernemer in kwestie kroegen en restaurants gaat veroveren. De wervende toon was wennen voor hem, maar door de professionele support van CMCG bleef de tekst volledig overeind staan.

Che Chil: dit móét je proeven!

Tekst: Jeroen Tollenaar, Een Zaak Van Communicatie
In opdracht van: CMCG
Vormgeving: CMCG

Een Zaak Van Communicatie, Che Chil brochure voorkant
Een Zaak Van Communicatie, Che Chil brochure voorkant

 

 

 

 

Een Zaak Van Communicatie, Che Chil brochure binnenkant
Een Zaak Van Communicatie, Che Chil brochure, binnenkant

Project info

Client : jeroen
Categories : B2B / Brochures / Reclame
Project Title : Che Chil: dit móét je proeven!


View Preview

Related work

Jaarrapport wijk- en dorpsgericht werken gemeente Meppel 2017, Een Zaak Van Communicatie

Over Meppel, Meppelers en hun Mogelijkheden

januari 10, 2018

De Stiennen Flier, slogan

’t Is altijd zomer…

oktober 10, 2017

Interwad

InterWad punt org

oktober 10, 2017