Grolsch – vakbladen

Grolsch – vakbladen

Reclame

Voor de supermarktvakbladen vele advertenties gemaakt volgens het good old macho-principe: snel opvallen. Een pakkende combinatie van kop en plaatje (‘heading’¬†en ‘visual’ in die wereld), dus samen met de art-director in een hok en brainstormen maar! Behalve voor Grolsch ook voor Mona, Vifit, Campina, De Groene Koe.

In opdracht van: VosLibert Communicatiegroep (Junction/ChannelUp)

Een Zaak Van Communicatie - Jeroen Tollenaar, Grolsch, retailcommunicatie 1, i.o.v. Voslibert Communicatiegroep
Grolsch, retailcommunicatie 1, i.o.v. Voslibert Communicatiegroep
Grolsch champagne
Advertentie Grolsch voor vakbladen, winnaar Industributietrofee 2003

 

Concept en tekst - Grolsch - leaflets B2B
Mailing Grolsch B2B, introductie nieuwe groene fles, oud verandert in nieuw door bewegen van de afbeelding.
Concept en tekst - Grolsch - leaflets B2B
Voorstel leaflet Grolsch voor supermarkten, Noaber voor vaderdag

Project info

Client : jeroen
Categories : Reclame
Project Title : Grolsch – vakbladen


View Preview

Related work

Een Zaak Van Communicatie - De Fryske Marren, website Thuis best - naam

Thuis Best

januari 17, 2019

Een Zaak Van Communicatie - Kwiek, website - Over Kwiek

Kwiek: langer thuis wonen

januari 17, 2019

Een Zaak Van Communicatie - Kromhout dec 2018 - cover

Kromhout: al > 15 jaar

januari 16, 2019