Grolsch – vakbladen

Grolsch – vakbladen

Reclame

Voor de supermarktvakbladen vele advertenties gemaakt volgens het good old macho-principe: snel opvallen. Een pakkende combinatie van kop en plaatje (‘heading’¬†en ‘visual’ in die wereld), dus samen met de art-director in een hok en brainstormen maar! Behalve voor Grolsch ook voor Mona, Vifit, Campina, De Groene Koe.

In opdracht van: VosLibert Communicatiegroep (Junction/ChannelUp)

Een Zaak Van Communicatie - Jeroen Tollenaar, Grolsch, retailcommunicatie 1, i.o.v. Voslibert Communicatiegroep
Grolsch, retailcommunicatie 1, i.o.v. Voslibert Communicatiegroep
Grolsch champagne
Advertentie Grolsch voor vakbladen, winnaar Industributietrofee 2003

 

Concept en tekst - Grolsch - leaflets B2B
Mailing Grolsch B2B, introductie nieuwe groene fles, oud verandert in nieuw door bewegen van de afbeelding.
Concept en tekst - Grolsch - leaflets B2B
Voorstel leaflet Grolsch voor supermarkten, Noaber voor vaderdag

Project info

Client : jeroen
Categories : Reclame
Project Title : Grolsch – vakbladen


View Preview

Related work

VCF in Ondernemend Friesland, Jeroen Tollenaar, EZVC

Circulariteit onder de aandacht

november 30, 2022

Thuis magazine van Woonconcept, Jeroen Tollenaar, EZVC

Thuis, een magazine

november 30, 2022

Portretten voor Nijestee, geschreven door Jeroen Tollenaar, EZVC

Verhalen van bewoners van Nijestee

november 30, 2022